keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Miten Väyrynen olisi toiminut?

Jos selitysten mestari Paavo Väyrynen olisi ollut Kanervan asemassa, olisimme varmasti kuulleet seuraavat selitykset.

Mikä on matkapuhelin?
En osaa käyttää matkapuhelinta.
Minulla ei ole matkapuhelinta.
Matkapuhelimeni oli rikki.
Matkapuhelimessani oli tyhjä akku.
Matkapuhelimeni ei ollut päällä.
En osaa lähettää tekstiviestejä.
En ole lähettänyt mitään tekstiviestejä.
Puhelimeni oli kadoksissa viestien mainittuna lähetysaikana.
En muista lähettäneeni mitään tekstiviestejä.
Olin juovuksissa silloin, kun minun väitetään ”lähettäneeni” ne.
Minua painostettiin lähettämään ne.
Viestit koskivat pelkästään työasioita.
Lähetin viestit vahingossa väärään numeroon.
Kuka on Johanna Tukiainen?
Tämä on kommunistien käynnistämä ajojahti.
En se ollut minä. Ike se oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita selvästi ja kohteliaasti

Site Meter